Life-Cycle

Klimasan Satış Sonrası Hizmetler Portalı

Klimasan Satış Sonrası Hizmetler Portalı

Müşterilerimiz, Klimasan tarafından tasarlanan Klimasan Satış Sonrası Portalı (KSO) sayesinde hizmet süreçlerini izleyebilir ve detaylı hizmet alternatifleri aracılığıyla istedikleri hizmeti yönetebilirler. Kullanımı kolay ve gelişmiş teknolojisi sayesinde KSO sizi bir adım daha ileri götürür. KSO’nun web sitesine ulaşmak için lütfen tıklayınız.

Life | Cycle Servis Hizmetleri

Aşağıda belirtilen isteğe bağlı hizmetler ayrı olarak veya bir paket olarak seçilebilir. Bazı Life|Cycle Servis Hizmetleri bazı ülkelerde sunulamayabilir.

Ayrıntılı bilgi almak için lütfen [email protected] ve servis.klimasan.com.tr ile iletişime geçin.

Yenileme

Hafif & Orta Yenileme

Satış Noktalarından geri dönen soğutma ekipmanlarının etiketlerinin değiştirilmesi, elektronik - mekanik ve soğutma kontrollerinin yapılması gibi estetik ve fonksiyonel kontroller ve yükseltmeler ile elektrik güvenlik testi ve gaz kaçak testi gerçekleştirilmektedir. Bu sayede ekipmanın ömrünü uzatılmaktadır. İsteğe göre fonksiyonel değişiklikler uygulanabilir, örneğin floresan tüpleri LED’lerle değiştirme veya daha az enerji tüketimi ve daha iyi soğutma performansı hedefleyen enerji yönetimli elektronik kontrolör cihazları ile mekanik termostatların değişimi. Hafif Yenileme işlemi, Klimasan Yenileme Merkezlerinde veya müşteri ambarlarında yapılabilir.

Ağır Yenileme

Hafif Yenileme kontrolleri, iyileştirmeleri ve testleri yapmadan önce, soğutma ekipmanına harici ve dahili olarak (yüzeydeki düzensizlikleri soymak için zımparalama, macun doldurma, ince yüzey bitirme ve sonunda sıvı sprey boyama) kapsamlı bir yüzey bakımı uygulanır. Ekipman tamamen yenilenir, yeni bir görünüm kazanır; yaşam süresi artar ve bununla orantılı bir şekilde satılabilme yeteneği de önemli ölçüde artar. Ağır Yenileme, sadece Klimasan Yenileme Merkezlerinde yapılabilir.

Entegre Yedek Parça Yönetimi

Yedek Parça Ulaşılabilirliği

Life|Cycle, Garanti ve Özel Hizmetler Çözümleri için yedek parça tüketim analizini, tahmini, talebin planlanmasını ve ihtiyaç duyulan yedek parçaların tedarik edilmesini sağlar. Klimasan fabrikasının yüksek hacimli tedarik tabanından yararlanan rekabetçi yedek parça fiyat ve teslimat süreleri.

Kalite & Uygunluk Garantisi

Servislere ait tüm yedek parçalar, soğutucu üretimde kullanılan bileşenler gibi aynı kalite ve özelliktedir; dayanıklılık, uzun ömür ve uluslararası ve ulusal standartlara uyum sağlaması gibi.

Atık Yönetimi

Çevre kirliliğini önlemek, ürünlerin ticari ömürleri sonrasında düzgün şekilde atılmasını sağlamak için ve Elektrikli ve Elektronik Eşya Atık Kontrolü Yönetmeliği (WEEE) ile uyumluluk içinde Atık Yönetimi yapmaktayız.

Garanti Sonrası Onarımlar

Life|Cycle, özenle seçilmiş iyi eğitim almış ve yetkili servis ağı sayesinde makul müdahale süresinde ve çok geniş bir coğrafyada tüm onarıcı faaliyetleri yürütmektedir. Garanti sonrası onarımlar, güvenilir bir servis ortağı ile tamamen dış kaynaklı saha onarımı sağlayarak, müşterinin tüm soğutma ürün grubuna uygulanabilir.

Koruyucu Bakım

Elektrikli, elektronik, mekanik ve estetik konuların sanitasyonu, kontrol edilmesi, teşhis edilmesi ve sabitlenmesi için soğutma ekipmanınıza periyodik olarak ziyaretler yaparak ömrünü uzatırken, soğutma ekipmanınızı maksimum verime getirir.

Taşıma: Yerleştirme, Sökme, Depolama

Soğutma ekipmanlarınızı, ihtiyaçlarınıza göre bir portal uygulaması vasıtasıyla depoda tutabilir, Satış Noktalarına teslim edebilir ve depoya geri gönderebiliriz.

Satış Noktasında Kurulum ve Montaj

Satış noktalarında, soğutma ekipmanlarının kurulumu ve devreye alınması ve rafların soğutuculara montajı, ve çalışma performansının kontrolü yapılıp, garantisi sağlanmaktadır.

Aktif İzlenebilirlik

Ürünlerimize yüklenmiş olan lisanslı takip cihazlarımız sayesinde sıcaklık ve ürün konumu gibi verilerin çevrimiçi ortamda izlenmesi ve istenen parametrelerin yönetilmesi gibi ekstra hizmetler sağlanmaktadır.

İlave Garanti Süresi

Klimasan soğutma teçhizatı alanındaki onarıcı faaliyetleri için ilave garanti süreleri sunmaktadır. Müşterilerin soğutma ekipmanı onarımlarıyla ilgilenmediği süreyi uzatmayı hedefleyerek; müşteri arızaları veya “tüm riskli” koşullar gibi ek onarımları kapsamına alabilir.