Misyon, Vizyon ve Değerler

Anasayfa » Misyon Vizyon ve Değerler

Misyonumuz

Yiyecek ve içecek ürünlerini sağlıklı ve lezzetli bir biçimde koruyacak ve/veya sergileyecek çözümleri en uygun kalite ve fiyat dengesinde sunarak müşterilerimiz için değer yaratmak.

Vizyonumuz 2025

Yeni atılımlarla sürekli büyüyen; müşterilerinin, çalışanlarının ve pay sahiplerinin memnuniyetini en üst düzeyde tutan, Türkiye ve Dünyadaki hedef pazarlarda lider, iş mükemmelliyetine ulaşmış, toplum ve çevre için değer yaratan bir şirket olmak.

Değerlerimiz

Misyonumuzu gerçekleştirmek için ilerlerken korumayı ve geliştirmeyi
hedeflediğimiz değerlerimiz ise;

Kalite

Kalite, yüzyılı aşkın süredir Klimasan, 50 yılı aşkın bir süredir ise Metalfrio kültürünün parçası olmuşken, Metalfrio kalite politikası olarak sürekli gelişime ve daha iyiye ulaşmak için çabalamak temel ilkelerimizin başında gelir.

Müşteri Memnuniyeti

Ürünün tasarlanmasından itibaren, üretimi, satışa sunulması, satış sonrası hizmetler ve kuruluşumuz içindeki tüm faaliyetlerin her aşamasında müşterilerimizin ihtiyaçlarına cevap vermek ve onlar için bir değer yaratmak amacıyla çalışıyoruz.

İnsana Odaklılık

Kuruluşumuzun varoluş nedeni ile vizyonunun sürekliliğinin sağlanmasında, değerlerimizin korunması ve gelecek nesillere aktarılmasında, ortak bir kurumsal kültürün paylaşılmasında en büyük etken olarak çalışanlarımızı görüyoruz.

Ekip Ruhu

Ekip çalışmasına önem veren, katılımcı, sisteme bağlı, kurumsal bir yönetim anlayışını paylaşıyoruz.

İşbirliği

Müşterilerimizle ilk günden beri iş ortaklığı anlayışı ile uzun vadeli ilişkiler sürdürmeye önem veriyoruz.

Globalleşme

Dünyada sürekli olarak gelişen teknolojilere ve ticari gereklere süratle uyum sağlamanın önemine inanıyoruz.

Metalfrio Toplam Kalite Sisteminin odaklandığı faaliyetler kalitesi

Süreç İyileştirme kapsamında yürütülmekte ve sürekli denetlenmekte ve değerlendirilmektedir.

Etik Değerler

Sahip olduğumuz geçerli iş prensiplerimiz ile örnek bir şirket olmayı insani hak ve özgürlüklere uygun olarak çalışanlarımıza ayrımcılık yapmayarak eşit ve adil davranmayı, çeşitlilik ve farklı fikirlere karşı açık olmayı;

Güvenilirlik

Açık ve şeffaf iletişim kurulmasıVizyonun tutarlı bir şekilde aktarılarak hayata geçirilmesi,İşin iyi yönetilmesi ve kaynakların etkin kullanımı

Hakkaniyet (Adil Olma)

Ayrımcılık yapmama ve eşit davranma Ödüllendirme, terfi ve işe alımlarda objektif olma Çeşitlilik ve farklı fikirlere karşı açık olmayı

Gurur

Kendi işinden gurur duyma Takım çalışması ve işletme başarılarından gurur duymayı

Çalışana Saygı

Başarıları takdir ederek, gelişimini desteklemeyi, Çalışanların kararlara katılımını sağlamayı Bireysel istek ve beklentileri dikkate almayı,

Klimasan Etik Davranış Kuralları ve Uygulama Prensipleri

Klimasan Tedarikçi Davranış Kuralları Prensipleri